آ

  • آموزش عالی نقش فرهنگ سازمانی در انتقال و اشتراک دانش آموزش عالی و دانشگاه ها [دوره 2، شماره 19، 1400]

  • آموزش مهارت‌های اجتماعی بررسی اثربخشی آموزش مهارت‌های اجتماعی بر سازگاری و تاب آوری دانش آموزان [دوره 2، شماره 13، 1400]

  • آمیخته بازاریابی بررسی نقش ارتباطات یکپارچه بازاریابی در بازاریابی اجتماعی [دوره 2، شماره 17، 1400]

  • آنالیز بازاریابی دیجیتال آنالیز سفر تصمیم گیری مشتری در بازاریابی دیجیتال [دوره 2، شماره 17، 1400]

ا

  • ابعاد ارزش ویژه‌ برند نقش ارتباطات یکپارچه بازاریابی در خلق ارزش ویژه‌ برند [دوره 2، شماره 14، 1400]

  • ابعاد شخصیت بررسی کارکردهای درمانی نوروسایکولوژیک بر بهبود ابعاد شخصیت وهیحان دانشحویان در اموزش [دوره 2، شماره 23، 1400]

  • اثربخشی اثربخشی تحلیل رفتارمتقابل بر بلوغ عاطفی وباورهای ارتباطی در زوجین [دوره 2، شماره 23، 1400]

  • اثربخشی تبلیغات ارزیابی اثربخشی تبلیغات در بازاریابی گردشگری [دوره 2، شماره 17، 1400]

  • اجتماعی سازی سازمانی ایجاد تناسب فردی-محیطی در فرهنگ و رفتار سازمانی [دوره 2، شماره 19، 1400]

  • اخلاق برند استراتژی های ارزش ویژه برند و ایجاد آن به عنوان یک نهاد اجتماعی [دوره 2، شماره 14، 1400]

  • اخلاق حرفه ای بررسی عوامل موثر بر ارتقای رفتار حرفه ای در میان کارکنان دانشگاه علوم پزشکی [دوره 2، شماره 18، 1400]

  • ارتباطات اجتماعی ارتباطات و گفتمان اجتماعی بین دو نسل و تاثیر آن بر ارزش ویژه برند [دوره 2، شماره 15، 1400]

  • ارتباطات یکپارچه بازاریابی نقش ارتباطات یکپارچه بازاریابی در خلق ارزش ویژه‌ برند [دوره 2، شماره 14، 1400]

  • ارتباطات یکپارچه بازاریابی بررسی نقش ارتباطات یکپارچه بازاریابی در بازاریابی اجتماعی [دوره 2، شماره 17، 1400]

  • ارزش برند ارتباطات و گفتمان اجتماعی بین دو نسل و تاثیر آن بر ارزش ویژه برند [دوره 2، شماره 15، 1400]

  • ارزش شخصی و اجتماعی اهمیت ارزش های فردی و اجتماعی بر رفتار مصرف کننده در استفاده از برند های لوکس آرایشی [دوره 2، شماره 13، 1400]

  • ارزش طول عمر مشتری افزایش اثربخشی بازاریابی با استفاده از مدیریت ارتباط با مشتری [دوره 2، شماره 18، 1400]

  • ارزش طول عمر مشتری عوامل موثر بر افزایش ارزش طول عمر مشتریان در صنعت خرده فروشی [دوره 2، شماره 20، 1400]

  • ارزش ویژه برند وفاداری به برند و نقش آن در وابستگی مصرف کننده به برند [دوره 2، شماره 13، 1400]

  • ارزش ویژه برند استراتژی های ارزش ویژه برند و ایجاد آن به عنوان یک نهاد اجتماعی [دوره 2، شماره 14، 1400]

  • ارزش ویژه برند برند سازی هتل های لوکس با تمرکز بر رفتار مصرف کننده و ارزش ویژه برند [دوره 2، شماره 15، 1400]

  • ارزش ویژه برند ارتباطات و گفتمان اجتماعی بین دو نسل و تاثیر آن بر ارزش ویژه برند [دوره 2، شماره 15، 1400]

  • ارزش ویژه برند افزایش اثربخشی ارزش ویژه برند از طریق استراتژی های بازاریابی و مزیت رقابتی پایدار [دوره 2، شماره 16، 1400]

  • ارزش ویژه برند افزایش اعتماد مصرف کننده با استفاده از بازاریابی محتوای دیجیتال [دوره 2، شماره 19، 1400]

  • ارزش ویژه برند ارتباط بین ارزش ویژه برند و وفاداری به برند در افزایش رضایت مشتری [دوره 2، شماره 22، 1400]

  • ارزش ویژه برند سبز بررسی چگونگی ایجاد مدل یکپارچه مربوط به ارزش ویژه برند سبز [دوره 2، شماره 21، 1400]

  • استراتژی بهبود عملکرد سازمانهای غیر انتفاعی با تدوین چشم انداز و استراتژی سازمانی [دوره 2، شماره 20، 1400]

  • استراتژی بازاریابی افزایش اثربخشی ارزش ویژه برند از طریق استراتژی های بازاریابی و مزیت رقابتی پایدار [دوره 2، شماره 16، 1400]

  • استراتژی برند استراتژی های ارزش ویژه برند و ایجاد آن به عنوان یک نهاد اجتماعی [دوره 2، شماره 14، 1400]

  • استراتژی های بازاریابی افزایش عملکرد سازمان با استفاده از به کارگیری استراتژی های بازاریابی رقابتی [دوره 2، شماره 16، 1400]

  • استرس ادراک شده رابطه ی خود دلسوزی واسترس ادراک شده با رفتارهای خود مراقبتی در بیماران بهبود یافته ی کرونایی [دوره 2، شماره 23، 1400]

  • اشتراک دانش نقش فرهنگ سازمانی در انتقال و اشتراک دانش آموزش عالی و دانشگاه ها [دوره 2، شماره 19، 1400]

  • اشتیاق برند ارائه مدل کاربردی برای حرکت از تجربه برند به تعهد برند [دوره 2، شماره 14، 1400]

  • اصطکاک بازار کار اصطکاک مالی و نوسانات بازار کار، سرمایه گذاری و جریان سرمایه در مدل استاندارد نئوکلاسیک [دوره 2، شماره 24، 1400]

  • اضطراب تنظیم هیجان بر پیامد درد در بیماران سرطانی [دوره 2، شماره 24، 1400]

  • اعتبار برند بررسی چگونگی ایجاد مدل یکپارچه مربوط به ارزش ویژه برند سبز [دوره 2، شماره 21، 1400]

  • اعتماد مصرف کننده افزایش اعتماد مصرف کننده با استفاده از بازاریابی محتوای دیجیتال [دوره 2، شماره 19، 1400]

  • افزایش عملکرد سازمان افزایش عملکرد سازمان با استفاده از به کارگیری استراتژی های بازاریابی رقابتی [دوره 2، شماره 16، 1400]

  • افسردگی پیش بینی پیامدهای درد براساس باورهای فراشناختی در بیماران سرطانی [دوره 2، شماره 24، 1400]

  • افسردگی تنظیم هیجان بر پیامد درد در بیماران سرطانی [دوره 2، شماره 24، 1400]

  • انقلاب صنعتی چهارم راهکارهای انقلاب صنعتی چهارم و تکنولوژی بلاکچین برای مدیریت موثر کارکنان [دوره 2، شماره 20، 1400]

ب

  • بازار گرایی ایجاد هم افزایی در بازار گرایی و برند گرایی [دوره 2، شماره 15، 1400]

  • بازار لوکس اهمیت ارزش های فردی و اجتماعی بر رفتار مصرف کننده در استفاده از برند های لوکس آرایشی [دوره 2، شماره 13، 1400]

  • بازارهای در حال توسعه روش های متقاعد سازی در تبلیغات در بازارهای در حال ظهور در مقابل بازارهای توسعه یافته [دوره 2، شماره 16، 1400]

  • بازارهای در حال ظهور روش های متقاعد سازی در تبلیغات در بازارهای در حال ظهور در مقابل بازارهای توسعه یافته [دوره 2، شماره 16، 1400]

  • بازارهای مالی تاثیر عوامل ناشی از بیماری کرونا بر اقتصاد جهانی و بازارهای مالی بین المللی [دوره 2، شماره 24، 1400]

  • بازاریابی اجتماعی بررسی نقش ارتباطات یکپارچه بازاریابی در بازاریابی اجتماعی [دوره 2، شماره 17، 1400]

  • بازاریابی حسی بازاریابی حسی ،ابعاد ، مولفه ها و نقش آن بر ماندگاری برند [دوره 2، شماره 23، 1400]

  • بازاریابی کارآفرینانه به کارگیری فناوری های پیشرفته برای توسعه بازاریابی در دوران کرونا و پساکرونا [دوره 2، شماره 18، 1400]

  • بازاریابی کاربردی روش های متقاعد سازی در تبلیغات در بازارهای در حال ظهور در مقابل بازارهای توسعه یافته [دوره 2، شماره 16، 1400]

  • بازاریابی گردشگری ارزیابی اثربخشی تبلیغات در بازاریابی گردشگری [دوره 2، شماره 17، 1400]

  • بازاریابی محتوای دیجیتال افزایش اعتماد مصرف کننده با استفاده از بازاریابی محتوای دیجیتال [دوره 2، شماره 19، 1400]

  • بازگشت سرمایه اصطکاک مالی و نوسانات بازار کار، سرمایه گذاری و جریان سرمایه در مدل استاندارد نئوکلاسیک [دوره 2، شماره 24، 1400]

  • باشگاه مشتریان افزایش اثربخشی بازاریابی با استفاده از مدیریت ارتباط با مشتری [دوره 2، شماره 18، 1400]

  • برند بازاریابی حسی ،ابعاد ، مولفه ها و نقش آن بر ماندگاری برند [دوره 2، شماره 23، 1400]

  • برندسازی رابطه بین برند و مصرف کننده و نقش آن در پشیمانی از خرید [دوره 2، شماره 20، 1400]

  • برندسازی خدمات پزشکی برندسازی شخصی برای پزشکان، ضرورت ها و اهمیت [دوره 2، شماره 13، 1400]

  • برندسازی شخصی برندسازی شخصی برای پزشکان، ضرورت ها و اهمیت [دوره 2، شماره 13، 1400]

  • برندسازی شخصی نقش پویایی و فعالیت های اجتماعی در برندسازی شخصی [دوره 2، شماره 13، 1400]

  • برندسازی هتل لوکس برند سازی هتل های لوکس با تمرکز بر رفتار مصرف کننده و ارزش ویژه برند [دوره 2، شماره 15، 1400]

  • برند شخصی برند سازی شخصی: مسیر موفقیت حرفه ای تان را بسازید [دوره 2، شماره 24، 1400]

  • برند شخصی پزشکان برندسازی شخصی برای پزشکان، ضرورت ها و اهمیت [دوره 2، شماره 13، 1400]

  • برند گرایی ایجاد هم افزایی در بازار گرایی و برند گرایی [دوره 2، شماره 15، 1400]

  • برند لوکس اهمیت ارزش های فردی و اجتماعی بر رفتار مصرف کننده در استفاده از برند های لوکس آرایشی [دوره 2، شماره 13، 1400]

  • برند های شخصی نقش پویایی و فعالیت های اجتماعی در برندسازی شخصی [دوره 2، شماره 13، 1400]

  • برند های لوازم آرایشی لوکس اهمیت ارزش های فردی و اجتماعی بر رفتار مصرف کننده در استفاده از برند های لوکس آرایشی [دوره 2، شماره 13، 1400]

  • برند های لوکس دیدگاه های مربوط به انگیزه رفتار مصرف کننده در مورد برندهای لوکس در محتوای رسانه های اجتماعی [دوره 2، شماره 15، 1400]

  • بلوغ عاطفی اثربخشی تحلیل رفتارمتقابل بر بلوغ عاطفی وباورهای ارتباطی در زوجین [دوره 2، شماره 23، 1400]

  • بیماری کرونا تاثیر عوامل ناشی از بیماری کرونا بر اقتصاد جهانی و بازارهای مالی بین المللی [دوره 2، شماره 24، 1400]

  • بین المللی شدن کسب و کار، تجاری سازی نقش مدیریت ارتباط با مشتری در بین المللی شدن کسب و کار [دوره 2، شماره 22، 1400]

پ

  • پساکرونا به کارگیری فناوری های پیشرفته برای توسعه بازاریابی در دوران کرونا و پساکرونا [دوره 2، شماره 18، 1400]

  • پشیمانی از خرید رابطه بین برند و مصرف کننده و نقش آن در پشیمانی از خرید [دوره 2، شماره 20، 1400]

  • پیامدهای درد تنظیم هیجان بر پیامد درد در بیماران سرطانی [دوره 2، شماره 24، 1400]

ت

  • تاب آوری بررسی اثربخشی آموزش مهارت‌های اجتماعی بر سازگاری و تاب آوری دانش آموزان [دوره 2، شماره 13، 1400]

  • تبلیغات توریسم ارزیابی اثربخشی تبلیغات در بازاریابی گردشگری [دوره 2، شماره 17، 1400]

  • تبلیغات ویدئویی ویروسی به کارگیری تبلیغات تعاملی به روش تبلیغات ویدئویی ویروسی [دوره 2، شماره 18، 1400]

  • تجربه برند مشتری ارائه مدل کاربردی برای حرکت از تجربه برند به تعهد برند [دوره 2، شماره 14، 1400]

  • تجربه مشتری آنالیز سفر تصمیم گیری مشتری در بازاریابی دیجیتال [دوره 2، شماره 17، 1400]

  • تحلیل رفتار متقابل اثربخشی تحلیل رفتارمتقابل بر بلوغ عاطفی وباورهای ارتباطی در زوجین [دوره 2، شماره 23، 1400]

  • تداعی های برند وفاداری به برند و نقش آن در وابستگی مصرف کننده به برند [دوره 2، شماره 13، 1400]

  • ترفیع فروش نقش ارتباطات یکپارچه بازاریابی در خلق ارزش ویژه‌ برند [دوره 2، شماره 14، 1400]

  • تصمیم گیری بخش دولتی ارزیابی استفاده از هوش مصنوعی در سیستم های تصمیم گیرنده ارگان های دولتی [دوره 2، شماره 21، 1400]

  • تعهد برند ارائه مدل کاربردی برای حرکت از تجربه برند به تعهد برند [دوره 2، شماره 14، 1400]

  • تکنولوژی بلاکچین راهکارهای انقلاب صنعتی چهارم و تکنولوژی بلاکچین برای مدیریت موثر کارکنان [دوره 2، شماره 20، 1400]

  • تناسب راهبردی افزایش عملکرد سازمان با استفاده از به کارگیری استراتژی های بازاریابی رقابتی [دوره 2، شماره 16، 1400]

  • تنظیم شناختی هیجان تنظیم هیجان بر پیامد درد در بیماران سرطانی [دوره 2، شماره 24، 1400]

  • توسعه حرفه ای ( شغلی ) برند سازی شخصی: مسیر موفقیت حرفه ای تان را بسازید [دوره 2، شماره 24، 1400]

  • تولید ناخالص داخلی تاثیر عوامل ناشی از بیماری کرونا بر اقتصاد جهانی و بازارهای مالی بین المللی [دوره 2، شماره 24، 1400]

چ

  • چارچوب دنیای اجتماعی نقش پویایی و فعالیت های اجتماعی در برندسازی شخصی [دوره 2، شماره 13، 1400]

  • چشم انداز بهبود عملکرد سازمانهای غیر انتفاعی با تدوین چشم انداز و استراتژی سازمانی [دوره 2، شماره 20، 1400]

ح

  • حواس پنج گانه بازاریابی حسی ،ابعاد ، مولفه ها و نقش آن بر ماندگاری برند [دوره 2، شماره 23، 1400]

خ

  • خلاقیت پیش بینی شادکامی براساس هوش معنوی وخلاقیت [دوره 2، شماره 24، 1400]

  • خود دلسوزی رابطه ی خود دلسوزی واسترس ادراک شده با رفتارهای خود مراقبتی در بیماران بهبود یافته ی کرونایی [دوره 2، شماره 23، 1400]

د

  • دانش‌آموز بررسی اثربخشی آموزش مهارت‌های اجتماعی بر سازگاری و تاب آوری دانش آموزان [دوره 2، شماره 13، 1400]

  • درد پیش بینی پیامدهای درد براساس باورهای فراشناختی در بیماران سرطانی [دوره 2، شماره 24، 1400]

  • درمان نوروسایکولوژیک بررسی کارکردهای درمانی نوروسایکولوژیک بر بهبود ابعاد شخصیت وهیحان دانشحویان در اموزش [دوره 2، شماره 23، 1400]

ر

  • رسانه های اجتماعی دیدگاه های مربوط به انگیزه رفتار مصرف کننده در مورد برندهای لوکس در محتوای رسانه های اجتماعی [دوره 2، شماره 15، 1400]

  • رشد اقتصاد جهان تاثیر عوامل ناشی از بیماری کرونا بر اقتصاد جهانی و بازارهای مالی بین المللی [دوره 2، شماره 24، 1400]

  • رضایت مشتری ارتباط بین ارزش ویژه برند و وفاداری به برند در افزایش رضایت مشتری [دوره 2، شماره 22، 1400]

  • رفتار تعلق سازمانی ایجاد تناسب فردی-محیطی در فرهنگ و رفتار سازمانی [دوره 2، شماره 19، 1400]

  • رفتار حرفه ای بررسی عوامل موثر بر ارتقای رفتار حرفه ای در میان کارکنان دانشگاه علوم پزشکی [دوره 2، شماره 18، 1400]

  • رفتار مصرف کننده اهمیت ارزش های فردی و اجتماعی بر رفتار مصرف کننده در استفاده از برند های لوکس آرایشی [دوره 2، شماره 13، 1400]

  • رفتار مصرف کننده برند سازی هتل های لوکس با تمرکز بر رفتار مصرف کننده و ارزش ویژه برند [دوره 2، شماره 15، 1400]

  • رفتار مصرف کننده رابطه بین برند و مصرف کننده و نقش آن در پشیمانی از خرید [دوره 2، شماره 20، 1400]

  • رفتارهای خود مراقبتی رابطه ی خود دلسوزی واسترس ادراک شده با رفتارهای خود مراقبتی در بیماران بهبود یافته ی کرونایی [دوره 2، شماره 23، 1400]

  • رقابت در بازار بررسی رقابت در بازار هتل های لوکس و سبک های مدیریت تحول [دوره 2، شماره 17، 1400]

  • رهبری تحول آفرین نقش رهبری تحول آفرین در عملکرد شغلی به عنوان یک هویت اجتماعی متمایز [دوره 2، شماره 22، 1400]

  • روابط مشتری و برند چگونگی ایجاد وفاداری و عشق به برند در مصرف کنندگان [دوره 2، شماره 14، 1400]

  • روان شناسی اجتماعی اهمیت ارزش های فردی و اجتماعی بر رفتار مصرف کننده در استفاده از برند های لوکس آرایشی [دوره 2، شماره 13، 1400]

س

  • سازگاری پیش بینی سازگاری زناشویی براساس جهت گیری مذهبی ،راهبردهای مقابله ای وصفات شخصیت [دوره 2، شماره 24، 1400]

  • سازگاری بررسی اثربخشی آموزش مهارت‌های اجتماعی بر سازگاری و تاب آوری دانش آموزان [دوره 2، شماره 13، 1400]

  • سازمان غیرانتفاعی بهبود عملکرد سازمانهای غیر انتفاعی با تدوین چشم انداز و استراتژی سازمانی [دوره 2، شماره 20، 1400]

  • سبک مدیریت تحول بررسی رقابت در بازار هتل های لوکس و سبک های مدیریت تحول [دوره 2، شماره 17، 1400]

  • سفر تصمیم گیری مشتری آنالیز سفر تصمیم گیری مشتری در بازاریابی دیجیتال [دوره 2، شماره 17، 1400]

  • سفر مصرف کننده ظرفیت بازاریابی، شهرت برند و سفر مصرف کننده در پلتفرم های تجارت الکترونیکی [دوره 2، شماره 16، 1400]

  • سهم از خرید مشتری وفاداری به برند و نقش آن در وابستگی مصرف کننده به برند [دوره 2، شماره 13، 1400]

  • سیستم های اطلاعاتی نقش فرهنگ سازمانی در هماهنگی استراتژیک سیستم های اطلاعاتی کسب و کار و مدیریت سازمان [دوره 2، شماره 22، 1400]

ش

  • شادکامی پیش بینی شادکامی براساس هوش معنوی وخلاقیت [دوره 2، شماره 24، 1400]

  • شخصیت پیش بینی سازگاری زناشویی براساس جهت گیری مذهبی ،راهبردهای مقابله ای وصفات شخصیت [دوره 2، شماره 24، 1400]

  • شخصیت برند عوامل موثر بر افزایش ارزش طول عمر مشتریان در صنعت خرده فروشی [دوره 2، شماره 20، 1400]

  • شدت درد تنظیم هیجان بر پیامد درد در بیماران سرطانی [دوره 2، شماره 24، 1400]

  • شهرت برند ظرفیت بازاریابی، شهرت برند و سفر مصرف کننده در پلتفرم های تجارت الکترونیکی [دوره 2، شماره 16، 1400]

ص

  • صنعت خرده فروشی عوامل موثر بر افزایش ارزش طول عمر مشتریان در صنعت خرده فروشی [دوره 2، شماره 20، 1400]

ظ

  • ظرفیت بازاریابی ظرفیت بازاریابی، شهرت برند و سفر مصرف کننده در پلتفرم های تجارت الکترونیکی [دوره 2، شماره 16، 1400]

ع

  • عدم تعادل جهانی اصطکاک مالی و نوسانات بازار کار، سرمایه گذاری و جریان سرمایه در مدل استاندارد نئوکلاسیک [دوره 2، شماره 24، 1400]

  • عشق به برند چگونگی ایجاد وفاداری و عشق به برند در مصرف کنندگان [دوره 2، شماره 14، 1400]

  • عملکرد سازمانی بررسی رقابت در بازار هتل های لوکس و سبک های مدیریت تحول [دوره 2، شماره 17، 1400]

  • عملکرد شرکت ها بررسی هوش اجتماعی مدیران در عملکرد سازمانی یا شرکتها [دوره 2، شماره 23، 1400]

  • عملکرد شغلی نقش رهبری تحول آفرین در عملکرد شغلی به عنوان یک هویت اجتماعی متمایز [دوره 2، شماره 22، 1400]

  • عملکرد کارکنان راهکارهای انقلاب صنعتی چهارم و تکنولوژی بلاکچین برای مدیریت موثر کارکنان [دوره 2، شماره 20، 1400]

  • عملکرد محیطی نقش مدیریت و فرهنگ سازمانی در سیستم های تولید و عملکرد محیطی سازمان [دوره 2، شماره 19، 1400]

ف

  • فراوانی خرید وفاداری به برند و نقش آن در وابستگی مصرف کننده به برند [دوره 2، شماره 13، 1400]

  • فرصت های کارآفرینی به کارگیری فناوری های پیشرفته برای توسعه بازاریابی در دوران کرونا و پساکرونا [دوره 2، شماره 18، 1400]

  • فرنچایزینگ عوامل موثر بر وفاداری به برند در کسب و کارهای فرنچایز [دوره 2، شماره 21، 1400]

  • فرهنگ سازمانی نقش فرهنگ سازمانی در انتقال و اشتراک دانش آموزش عالی و دانشگاه ها [دوره 2، شماره 19، 1400]

  • فرهنگ سازمانی ایجاد تناسب فردی-محیطی در فرهنگ و رفتار سازمانی [دوره 2، شماره 19، 1400]

  • فرهنگ سازمانی نقش مدیریت و فرهنگ سازمانی در سیستم های تولید و عملکرد محیطی سازمان [دوره 2، شماره 19، 1400]

ک

  • کارکنان دانشگاه علوم پزشکی بررسی عوامل موثر بر ارتقای رفتار حرفه ای در میان کارکنان دانشگاه علوم پزشکی [دوره 2، شماره 18، 1400]

  • کسب و کار عوامل موثر بر وفاداری به برند در کسب و کارهای فرنچایز [دوره 2، شماره 21، 1400]

  • کیفیت برند بررسی چگونگی ایجاد مدل یکپارچه مربوط به ارزش ویژه برند سبز [دوره 2، شماره 21، 1400]

ل

  • لوکس گرایی اهمیت ارزش های فردی و اجتماعی بر رفتار مصرف کننده در استفاده از برند های لوکس آرایشی [دوره 2، شماره 13، 1400]

م

  • مدیران بررسی هوش اجتماعی مدیران در عملکرد سازمانی یا شرکتها [دوره 2، شماره 23، 1400]

  • مدیریت ارتباط با مشتری افزایش اثربخشی بازاریابی با استفاده از مدیریت ارتباط با مشتری [دوره 2، شماره 18، 1400]

  • مدیریت ارتباط با مشتری نقش مدیریت ارتباط با مشتری در بین المللی شدن کسب و کار [دوره 2، شماره 22، 1400]

  • مدیریت بحران ارائه مدل پیشنهادی در خصوص رابطه بین هوش هیجانی و مهارت های ارتباطی فردی در مدیریت بحران [دوره 2، شماره 21، 1400]

  • مدیریت برند برند سازی شخصی: مسیر موفقیت حرفه ای تان را بسازید [دوره 2، شماره 24، 1400]

  • مدیریت پروژه‌های پیمانی برآورد مدیریت ریسک در بحث مدیریت پروژه شرکت‌های ساختمانی [دوره 2، شماره 22، 1400]

  • مدیریت پروژه‌های نوسازی برآورد مدیریت ریسک در بحث مدیریت پروژه شرکت‌های ساختمانی [دوره 2، شماره 22، 1400]

  • مدیریت دولتی ارزیابی استفاده از هوش مصنوعی در سیستم های تصمیم گیرنده ارگان های دولتی [دوره 2، شماره 21، 1400]

  • مدیریت ریسک برآورد مدیریت ریسک در بحث مدیریت پروژه شرکت‌های ساختمانی [دوره 2، شماره 22، 1400]

  • مدیریت سازمان نقش مدیریت و فرهنگ سازمانی در سیستم های تولید و عملکرد محیطی سازمان [دوره 2، شماره 19، 1400]

  • مدیریت سازمان نقش فرهنگ سازمانی در هماهنگی استراتژیک سیستم های اطلاعاتی کسب و کار و مدیریت سازمان [دوره 2، شماره 22، 1400]

  • مذهبی پیش بینی سازگاری زناشویی براساس جهت گیری مذهبی ،راهبردهای مقابله ای وصفات شخصیت [دوره 2، شماره 24، 1400]

  • مزیت رقابتی پایدار افزایش اثربخشی ارزش ویژه برند از طریق استراتژی های بازاریابی و مزیت رقابتی پایدار [دوره 2، شماره 16، 1400]

  • مشارکت برند دیدگاه های مربوط به انگیزه رفتار مصرف کننده در مورد برندهای لوکس در محتوای رسانه های اجتماعی [دوره 2، شماره 15، 1400]

  • مهارت های ارتباطی ارائه مدل پیشنهادی در خصوص رابطه بین هوش هیجانی و مهارت های ارتباطی فردی در مدیریت بحران [دوره 2، شماره 21، 1400]

ن

  • ناتوانی پیش بینی پیامدهای درد براساس باورهای فراشناختی در بیماران سرطانی [دوره 2، شماره 24، 1400]

  • ناتوانی تنظیم هیجان بر پیامد درد در بیماران سرطانی [دوره 2، شماره 24، 1400]

  • نگرش برند اهمیت ارزش های فردی و اجتماعی بر رفتار مصرف کننده در استفاده از برند های لوکس آرایشی [دوره 2، شماره 13، 1400]

  • نگرش های برند به کارگیری تبلیغات تعاملی به روش تبلیغات ویدئویی ویروسی [دوره 2، شماره 18، 1400]

  • نگرش های تبلیغات به کارگیری تبلیغات تعاملی به روش تبلیغات ویدئویی ویروسی [دوره 2، شماره 18، 1400]

و

  • وفاداری برند چگونگی ایجاد وفاداری و عشق به برند در مصرف کنندگان [دوره 2، شماره 14، 1400]

  • وفاداری برند عوامل موثر بر وفاداری به برند در کسب و کارهای فرنچایز [دوره 2، شماره 21، 1400]

  • وفاداری به برند وفاداری به برند و نقش آن در وابستگی مصرف کننده به برند [دوره 2، شماره 13، 1400]

  • وفاداری به برند ارتباط بین ارزش ویژه برند و وفاداری به برند در افزایش رضایت مشتری [دوره 2، شماره 22، 1400]

ه

  • هم افزایی ایجاد هم افزایی در بازار گرایی و برند گرایی [دوره 2، شماره 15، 1400]

  • هماهنگی استراتژیک نقش فرهنگ سازمانی در هماهنگی استراتژیک سیستم های اطلاعاتی کسب و کار و مدیریت سازمان [دوره 2، شماره 22، 1400]

  • هوش اجتماعی بررسی هوش اجتماعی مدیران در عملکرد سازمانی یا شرکتها [دوره 2، شماره 23، 1400]

  • هوش مصنوعی ارزیابی استفاده از هوش مصنوعی در سیستم های تصمیم گیرنده ارگان های دولتی [دوره 2، شماره 21، 1400]

  • هوش معنوی پیش بینی شادکامی براساس هوش معنوی وخلاقیت [دوره 2، شماره 24، 1400]

  • هوش هیجانی ارائه مدل پیشنهادی در خصوص رابطه بین هوش هیجانی و مهارت های ارتباطی فردی در مدیریت بحران [دوره 2، شماره 21، 1400]

  • هویت اجتماعی نقش رهبری تحول آفرین در عملکرد شغلی به عنوان یک هویت اجتماعی متمایز [دوره 2، شماره 22، 1400]

  • هیجان تحصیلی بررسی کارکردهای درمانی نوروسایکولوژیک بر بهبود ابعاد شخصیت وهیحان دانشحویان در اموزش [دوره 2، شماره 23، 1400]

ی

  • یزد بررسی هوش اجتماعی مدیران در عملکرد سازمانی یا شرکتها [دوره 2، شماره 23، 1400]